نسیــــــــم وصل

نسیــــــــم وصل
لینک دوستان

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان من و خدا و آدرس harf-mano-khoda.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





 

خداياهر روز برايم اندوهي بفرست ..

 

زيرا در اندوه است كه تو ياد ميشوي و

 

در خوشي از ياد ميروي ...

 

الحمدالله...

 

 



نظرات شما عزیزان:

مـریـــم
ساعت6:30---12 آذر 1390

چه خوش خیال بودم


که همیشه


فکر می کردم


در قلب تو


محکومم


به حبس ابد


...به یکباره جا خوردم ...


وقتی


زندان بان


برسرم فریاد زد:


هی..


تو ...


آزادی!

.

.

.

و صدای گامهای


غریبه ای که به سلول من می آمد ...!


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ چهار شنبه 9 آذر 1390برچسب:, ] [ 1:42 ] [ خانم حیــــــــدری ]

درباره وبلاگ

ای دوست قبولم کن و جانم بستان مستم کن و از هر دو جهانم بستان با هر چه دلم قرار گیرد بی تو آتش به من اندر زن و آنم بستان
امکانات وب

ورود اعضا:


نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 1
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 1
بازدید ماه : 19
بازدید کل : 23058
تعداد مطالب : 15
تعداد نظرات : 11
تعداد آنلاین : 1


آمار وبلاگ:

بازدید امروز : 1
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 1
بازدید ماه : 19
بازدید کل : 23058
تعداد مطالب : 15
تعداد نظرات : 11
تعداد آنلاین : 1

سايت بهاربيست

قالب وبلاگ